Promotivni materijal koji povećava prodaju
Promotivni materijal koji povećava prodaju doneće vam uspeh u poslovanju.
Od davnina tržište karakteriše jaka konkurencija. Te se vlasnici i direktori kompanija stalno trude da pronađu načina za bolje pozicioniranje. Jedan od najboljih za to jeste reklama.
Da je dobar promotivni materijal moćno sredstvo ukazivao je još 50-ih godina Henri Ford izjavom: “Ako se vaš brend ne vidi na tržištu, kao da ne postojite“.
Međutim, kako živimo u modernom dobu gde se sve odigrava brzo, a trendovi naglo smenjuju, oscilacije u poslovanju nisu retke. Te nakon perioda prosperiteta može da nastupi stagnacija, pa čak i opadanje. U tim situacijama nameće se pitanje “kako promovisati svoj brend da bi ponovo postigao uspeh“. Rešenje za ovaj problem jesu promotivni materijali koji povećava prodaju. On ima direktni uticaj na “oživljavanje“ kako malih, porodičnih preduzeća, tako i velikih multinacionalnih kompanija.
Kako izabrati promotivni materijal koji povećava prodaju?
S obzirom da finansije igraju važnu ulogu na svakom polju, prvi korak jeste precizno određivanje budžeta. Zavisno od novca koji ste spremni da izdvojite, možete izabrati i promotivni materijal koji povećava prodaju.
Takođe, trebate imati u vidu da li uspeh želite da ostvarite reklamom na novom ili već postojećem proizvodu. A zatim da odredite i svoju ciljnu grupu.
Tek kada sagledate sve aspekte i odredite željene ciljeve, možete izabrati jedan od dva načina na koji deluje promotivni materijal koji povećava prodaju. O kojim je reč otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Promotivni materijali koji povećavaju prodaju namenjeni su širokoj grupi potrošača
Promo proizvodi su najbolji način da pokažete svojim kupcima da brinete za njih. Ovim gestom oni će se osećati posebno, te će steći pozitivni utisak o vašem poslovanju. Što je osnova za izgradnju dobrog odnosa sa kupcima. Samim tim i za povećanje prodaje.
Kako je ciljna grupa velika, izaberite najpopularniji promotivni materijal. Odnosno, lepe personalizovane hemijske olovke, priveske atraktivnog dizajna ili, pak, reklamne šolje. Iako spadaju u klasiku koju mnoge kompanije daruju svojim klijentima, oni, zaista, imaju efekta. To najbolje potvrđuje slučaj Nacionalne banke Australije, koja se odlučila da svojim klijentima pokloni olovke. Upravo su ovi reklamni proizvodi doprineli povećanju prodaje usluga banke, jer su omogućili lak kontakt putem odštampanog broja telefona na njima.
Promotivni materijal koji povećava prodaju namenjem posebnoj grupi klijenata
Drugi efikasan pristup povećanju prodaje orijentisan je na manju ciljnu grupu. U pitanju su ekskluzivni reklamni proizvodi.
Dobijanje ovakvog poklona je stvar prestiža. Pa ne čudi što njima ostavljete trajni utisak. Naime, skupoceni promotivni materijal govori o posebnom poštovanju i zahvalnosti prema klijentima. Istovremeno, njegov kvalitet oslikava vaš profesionalizam, koji može potpuno da promeni svest kupca tako da svoje poverenje zauvek da vašoj kompaniji. Što znači da dugoročno posmatrano vip promotivni proizvodi predstavljaju isplativu investiciju koja donosi povećanje prodaje.
Najraznovrsniji promotivni materijali koji povećavaju prodaju nudi kompanija Kairos Birooprema. Pored standarnih proizvoda u bogatom asortimanu možete pronaći i Vip program najpoznatijih svetskih brendova.